Bereket kapısı yükseliyor
Bereket kapısı yükseliyor
Beyşehir Göl Feneri Derneği bünyesinde faaliyet gösteren ve Beyşehir’in yanı sıra çevre ilçelerdeki ihtiyaç sahiplerine de hizmet ulaştıran aşevi, yeni hizmet binasına kavuşuyor.
Beyşehir Göl Feneri Derneği bünyesinde faaliyet gösteren ve Beyşehir’in yanı sıra çevre ilçelerdeki ihtiyaç sahiplerine de hizmet ulaştıran aşevi, yeni hizmet binasına kavuşuyor.
Dernek tarafından yapılan açıklamada, yeni aşevi binasının temel atma ve direk montaj çalışmalarının başladığı duyuruldu.
Çalışmalara dualarla başlandığı belirtilen açıklamada, projenin ihtiyaç sahiplerine daha etkin hizmet sunulmasına katkı sağlayacağı vurgulandı.
Göl Feneri Derneği’nden yapılan açıklamada, “Hayırla başladık, bereketle büyütüyoruz. Göl Feneri Derneği olarak yeni aşevi binamızın temel atma ve direk montaj çalışmalarına dualarla başladık.
Rabbim bu hayırlı hizmeti tamamına erdirmeyi nasip etsin. Bu aşevi; paylaşmanın, dayanışmanın ve gönüllere dokunmanın yeni adresi olacak inşallah” ifadelerine yer verildi.
Açıklamada ayrıca projeye destek veren, emeği geçen ve dua eden herkese teşekkür edildi.
Yeni aşevi binasının temel atma programına Göl Feneri Derneği Başkanı Süleyman Siper, yönetim kurulu üyeleri ve dernek çalışanları da katıldı.
Tamamlandığında daha geniş kapasiteyle hizmet vermesi planlanan yeni aşevinin, bölgedeki ihtiyaç sahiplerine yönelik sosyal yardım faaliyetlerine önemli katkılar sunması bekleniyor.





