Kızılay’da ilk seçim heyecanı
Kızılay’da ilk seçim heyecanı
Türk Kızılay Beyşehir Şubesi'nde ilk olağan genel kurul heyecanı yaşandı. Şube binasında gerçekleştirilen genel kurulda üyeler sandık başına giderken, yapılan seçim sonucunda Nafiz Huğlu başkanlığa seçildi.
Türk Kızılay Beyşehir Şubesi'nde ilk olağan genel kurul heyecanı yaşandı. Şube binasında gerçekleştirilen genel kurulda üyeler sandık başına giderken, yapılan seçim sonucunda Nafiz Huğlu başkanlığa seçildi.
Bir süre önce Türk Kızılay Beyşehir Şube Başkanlığı görevine atanan Nafiz Huğlu, gerçekleştirilen ilk olağan genel kurulda üyelerin desteğini alarak başkanlık görevini seçimle de üstlenmiş oldu.
Genel kurulda yeni dönemde görev yapacak yönetim kurulu üyeleri de belirlendi. Oy kullanma ve sayım işlemlerinin tamamlanmasının ardından konuşan Nafiz Huğlu, kendisine duyulan güven ve destekten dolayı üyelere teşekkür etti.
Öte yandan, Beyşehir'de Türk Kızılay teşkilatlanmasında yakın zamanda önemli bir adım atılmış, uzun yıllar temsilcilik olarak faaliyet gösteren yapı yapılan çalışmaların ardından şube statüsüne kavuşmuştu.
Şubeleşme sürecinin ardından başkanlık görevine atanan Nafiz Huğlu, gerçekleştirilen genel kurul sonrasında üyelerin oylarıyla seçilen ilk şube başkanı oldu.
Yeni yönetimin önümüzdeki dönemde Kızılay'ın sosyal yardım, gönüllülük ve insani yardım faaliyetlerini daha geniş kitlelere ulaştırmak için çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.





