Hacılar Beyaz Eşya
Acet Yapı
akdemir web son dakika üstü

Büyükkafalı ve ekibi yeniden işbaşında

Gündem (Web Sitesi) - Web Sitesi | 27.06.2026 - 02:23, Güncelleme: 27.06.2026 - 02:27
 

Büyükkafalı ve ekibi yeniden işbaşında

Konya'nın Beyşehir ilçesinde faaliyetlerini sürdüren Beyşehir Kültür ve Turizm Derneği'nin Olağan Genel Kurul Toplantısı, üyelerin katılımıyla gerçekleştirildi.

Genel kurulda başka bir aday listesinin çıkmaması üzerine mevcut Başkan Mustafa Büyükkafalı ve yönetim kurulu yeniden üyelerin karşısına çıktı. Yapılan seçim sonucunda üyelerin desteğini alan Mustafa Büyükkafalı, yeniden dernek başkanlığına seçilerek güven tazeledi. Seçimin ardından açıklamalarda bulunan Büyükkafalı, Beyşehir'e duydukları sevda ve sorumluluk bilinciyle göreve devam etme kararı aldıklarını belirterek, üyelerin kendilerine gösterdiği güvene teşekkür etti. Yeni dönemde de derneğin gelenekselleşen faaliyetlerini aynı kararlılıkla sürdüreceklerini ifade eden Büyükkafalı, Beyşehir Trekking Grubu ile Anamas Dağları başta olmak üzere doğa yürüyüşlerine devam edeceklerini, Fotoğraf Kulübü aracılığıyla Beyşehir'in doğal ve kültürel zenginliklerini belgelemeyi sürdüreceklerini söyledi. Bisiklet Evi'nin uluslararası bisiklet turizmine katkı sağlamaya devam edeceğini belirten Büyükkafalı, Beyşehir Gölü ve çevresinin korunmasına yönelik doğa koruma çalışmalarını da aynı hassasiyetle sürdüreceklerini vurguladı. Dernek olarak tüm faaliyetlerini hiçbir ticari amaç gütmeden, tamamen gönüllülük ve sosyal sorumluluk anlayışıyla gerçekleştirdiklerini ifade eden Büyükkafalı, kendilerini yeniden göreve layık gören tüm üyelere ve Beyşehir sevdalılarına teşekkür etti. Öte yandan genel kurulun ardından derneğin yeni yönetimi de belli oldu. Buna göre Başkan Yardımcılığı görevine Ünal Coşkun seçilirken, yönetim kurulunda Ertuğrul Muslu, Ömer Altıparmak ve Kemal Gültekin yer aldı.
Konya'nın Beyşehir ilçesinde faaliyetlerini sürdüren Beyşehir Kültür ve Turizm Derneği'nin Olağan Genel Kurul Toplantısı, üyelerin katılımıyla gerçekleştirildi.

Genel kurulda başka bir aday listesinin çıkmaması üzerine mevcut Başkan Mustafa Büyükkafalı ve yönetim kurulu yeniden üyelerin karşısına çıktı.

Yapılan seçim sonucunda üyelerin desteğini alan Mustafa Büyükkafalı, yeniden dernek başkanlığına seçilerek güven tazeledi.

Seçimin ardından açıklamalarda bulunan Büyükkafalı, Beyşehir'e duydukları sevda ve sorumluluk bilinciyle göreve devam etme kararı aldıklarını belirterek, üyelerin kendilerine gösterdiği güvene teşekkür etti.

Yeni dönemde de derneğin gelenekselleşen faaliyetlerini aynı kararlılıkla sürdüreceklerini ifade eden Büyükkafalı, Beyşehir Trekking Grubu ile Anamas Dağları başta olmak üzere doğa yürüyüşlerine devam edeceklerini, Fotoğraf Kulübü aracılığıyla Beyşehir'in doğal ve kültürel zenginliklerini belgelemeyi sürdüreceklerini söyledi.

Bisiklet Evi'nin uluslararası bisiklet turizmine katkı sağlamaya devam edeceğini belirten Büyükkafalı, Beyşehir Gölü ve çevresinin korunmasına yönelik doğa koruma çalışmalarını da aynı hassasiyetle sürdüreceklerini vurguladı.

Dernek olarak tüm faaliyetlerini hiçbir ticari amaç gütmeden, tamamen gönüllülük ve sosyal sorumluluk anlayışıyla gerçekleştirdiklerini ifade eden Büyükkafalı, kendilerini yeniden göreve layık gören tüm üyelere ve Beyşehir sevdalılarına teşekkür etti.

Öte yandan genel kurulun ardından derneğin yeni yönetimi de belli oldu. Buna göre Başkan Yardımcılığı görevine Ünal Coşkun seçilirken, yönetim kurulunda Ertuğrul Muslu, Ömer Altıparmak ve Kemal Gültekin yer aldı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.