Beyşehir’i kirletenlere tepki büyüyor
Beyşehir’i kirletenlere tepki büyüyor
Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, ilçe genelindeki parklar, yeşil alanlar ve göl kıyılarında oluşan çevre kirliliğine sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla tepki gösterdi. Vatandaşlara duyarlılık çağrısında bulunan Bayındır, daha temiz ve yaşanabilir bir Beyşehir için herkesin sorumluluk alması gerektiğini vurguladı.
Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, ilçe genelindeki parklar, yeşil alanlar ve göl kıyılarında oluşan çevre kirliliğine sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla tepki gösterdi. Vatandaşlara duyarlılık çağrısında bulunan Bayındır, daha temiz ve yaşanabilir bir Beyşehir için herkesin sorumluluk alması gerektiğini vurguladı.
Çevre kirliliğini gözler önüne seren fotoğrafları paylaşan Başkan Bayındır, "Ben her zaman şunu söylüyorum; Beyşehir bizim evimizdir. Evimizin içine nasıl izmarit atmıyorsak, nasıl çöp bırakmıyorsak sokaklarımızı, parklarımızı, meydanlarımızı ve göl kıyılarımızı da aynı özenle korumalıyız." ifadelerini kullandı.
Belediye temizlik ekiplerinin sabahın erken saatlerinden gece geç saatlere kadar büyük bir özveriyle çalıştığını belirten Bayındır, ekiplerin temizlediği alanların kısa süre sonra yeniden kirletilmesinin üzücü olduğunu dile getirdi.
Başkan Bayındır, "Daha temiz, daha güzel ve daha yaşanabilir bir Beyşehir için hepimizin desteğine ihtiyacımız var. Temizlik görevlilerimizin emeğine saygı gösterelim, çöplerimizi çöp kutularına atalım ve Beyşehir'imizi hak ettiği şekilde koruyalım." çağrısında bulundu.
Öte yandan Başkan Bayındır'ın paylaşımı sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Çok sayıda vatandaş paylaşıma destek verirken, yorumlarda parklar ve yeşil alanlara güvenlik kameraları kurulması, çevreyi kirletenlere ise caydırıcı para cezaları uygulanması yönünde görüşler dile getirildi.





