Üzümlüspor yeni başkanını arıyor
Üzümlüspor yeni başkanını arıyor
Konya’nın Beyşehir ilçesini ve Konya’yı yeni sezonda Bölgesel Amatör Lig’de temsil edecek olan Tormet Üzümlüspor’da seçimli olağan genel kurul, yeterli çoğunluk sağlanamadığı için ertelendi.
Konya’nın Beyşehir ilçesini ve Konya’yı yeni sezonda Bölgesel Amatör Lig’de temsil edecek olan Tormet Üzümlüspor’da seçimli olağan genel kurul, yeterli çoğunluk sağlanamadığı için ertelendi.
Kulüp Başkanı Nurettin Yalçın’ın yeniden aday olmayacağını açıklamasının ardından kongre kararı alan yeşil-beyazlı kulüp, seçimli olağan genel kurulun 23 Haziran 2026 tarihinde kulüp binası olarak kullanılan Kalfaoğlu Konağı’nda gerçekleştirileceğini duyurmuştu.
Ancak genel kurulda gerekli çoğunluk sağlanamayınca toplantı 30 Haziran 2026 Salı günü saat 20.00’ye ertelendi.
Tormet Üzümlüspor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, ertelenen genel kurulun kulübün geleceği açısından büyük önem taşıdığı vurgulandı.
Açıklamada, Bölgesel Amatör Lig’e yükselerek Üzümlü Mahallesi ve Beyşehir’in gururu haline gelen kulübün bugünlere yılların emeği, fedakârlığı ve destekleriyle ulaştığı hatırlatıldı.
Mevcut Başkan Nurettin Yalçın’ın yeniden aday olmayacağının belirtilen açıklamada, kulübün yoluna güçlü şekilde devam edebilmesi için yeni yönetim ve başkan adaylarının ortaya çıkmasının büyük önem taşıdığı ifade edildi.
Kulüp yönetimi tarafından yapılan çağrıda, tüm üyeler, taraftarlar, iş insanları, sponsorlar ve Üzümlüspor sevdalıları 30 Haziran’da yapılacak genel kurula davet edilerek, kulübün geleceğine sahip çıkılması istendi.
Açıklamada, “Bugün sessiz kalma günü değil, kulübümüze sahip çıkma günüdür. Çünkü bu kulüp hepimizin. Tormet Üzümlüspor sahipsiz değildir” ifadelerine yer verildi.





