Pes etmediler, kazandılar
Pes etmediler, kazandılar
Konya 2. Amatör Küme Play-Off Grubu'nda mücadele eden Beyşehir Gölüspor, ilk maçında ortaya koyduğu mücadeleyle taraftarlarını sevince boğdu.
Konya 2. Amatör Küme Play-Off Grubu'nda mücadele eden Beyşehir Gölüspor, ilk maçında ortaya koyduğu mücadeleyle taraftarlarını sevince boğdu.
Ilgın İdmanyurdu karşısında ilk yarıyı 2-0 geride kapatan Beyşehir temsilcisi, ikinci yarıda gösterdiği üstün performansla sahadan 3-2 galip ayrıldı.
Selçuklu Sahası'nda oynanan karşılaşmada Beyşehir Gölüspor, skor dezavantajının yanı sıra bir oyuncusunun kırmızı kart görmesiyle mücadeleyi 10 kişi tamamlamak zorunda kaldı. Ancak pes etmeyen sarı-siyahlılar, ikinci yarıda ortaya koyduğu etkili futbol ve mücadeleci kimliğiyle maçı çevirmeyi başardı.
Beyşehir Gölüspor’un galibiyet golleri Utku Kaynarca (2) ve Mustafa Arkan’dan geldi. Büyük geri dönüşe imza atan Beyşehir temsilcisi, play-off grubuna üç puanla başlayarak üst lige yükselme yolunda önemli bir avantaj elde etti.
Play-off grubunun diğer karşılaşmasında ise Ereğli Yeşilyurtspor, Cihanbeyli Belediyespor'u 3-0 mağlup ederek haftayı galibiyetle kapattı.
Tek devre lig usulüne göre oynanan play-off müsabakalarının ardından grubu ilk iki sırada tamamlayan ekipler gelecek sezon 1. Amatör Küme'de mücadele etme hakkı kazanacak.
İlk engeli aşan Beyşehir Gölüspor, ikinci hafta mücadelesinde Ereğli Yeşilyurtspor ile karşı karşıya gelecek.
Beyşehir temsilcisi, bu kritik mücadeleden de puan ya da puanlarla ayrılarak hedefe bir adım daha yaklaşmak istiyor.





