Akış ve Bayındır'dan Altay'a kutlama
Akış ve Bayındır'dan Altay'a kutlama
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'ın, Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı (UCLG) Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçilmesi, Konya'da büyük sevinçle karşılandı.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'ın, Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı (UCLG) Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçilmesi, Konya'da büyük sevinçle karşılandı.
Altay'a tebrik mesajları peş peşe gelirken, Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Mustafa Akış ve Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır da yayımladıkları mesajlarla yeni görevinden dolayı kutladı.
Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Mustafa Akış, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Uğur İbrahim Altay'ın UCLG Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi'nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçilmesinin Konya, Türkiye ve yerel yönetimler adına büyük bir gurur olduğunu belirtti.
Akış, "Bu önemli görevle birlikte Konya'mız dünya belediyeciliğinin merkezinde daha güçlü bir şekilde yer alacak, Türkiye'nin yerel yönetim vizyonu uluslararası alanda en üst düzeyde temsil edilecektir. Sayın Başkanımızı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyorum." ifadelerini kullandı.
Fas'ta düzenlenen kongreye katılan Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır da yayımladığı kutlama mesajında, Uğur İbrahim Altay'ın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı görevine seçilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Bayındır, " Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay'ı gönülden tebrik ediyor, üstlendiği bu önemli görevin ülkemiz, şehirlerimiz ve yerel yönetimler adına hayırlı sonuçlar getirmesini temenni ediyorum. Uluslararası alanda ülkemizi başarıyla temsil edeceğine inanıyor, görevinde üstün başarılar diliyorum." ifadelerine yer verdi.
Altay'ın dünya genelinde 240 binden fazla yerel ve bölgesel yönetimi temsil edecek UCLG Başkanlığı'na seçilmesi, Konya'da ve yerel yönetim camiasında memnuniyetle karşılandı.





